END OF SEASON TRIP MINI’S & CUBS

End of season Mini’s

Helaas is het rugbyseizoen alweer voorbij, maar we kijken terug op een geslaagd seizoen voor onze Mini’s! Ons jeugdteam voor de kinderen van 10 en 11 jaar oud trainden twee keer in de week voor wedstrijden in onze regio op de zaterdagochtend. Wind, regen, kou en zon, alles hebben ze doorstaan, met altijd de wil om leuke en sportieve wedstrijdjes te spelen! Op zaterdag 25 mei zijn we met het team naar Duinrell geweest en hebben we aansluitend pannekoeken gegeten, een erge gezellig afsluiting van een mooie (gras)seizoen. Het was een zeer geslaagde dag! De echte afsluiting was als kers op de taart het beachtoernooi op 1 en 2 juni, waarbij we zelfs met twee teams konden deelnemen. Onze Mini’s hebben gevochten als leeuwen en de twee teams hebben zelfs nog tegen elkaar gespeeld, hetgeen resulteerde in een vurige maar sportieve wedstrijd!

De komende weken voor de vakanties krijgen de Mini’s nog wat skills-trainingen en daarna hebben ze welverdiend vakantie!

Eind augustus gaan de trainingen weer beginnen! Mocht je interesse hebben, dan ben je altijd welkom een keer mee te trainen met ons natuurlijk!

Meer info: www.rugbyclubhoekvanholland.nl

End of season Cubs

Naar de Efteling met de Cubs

15 juni was de afsluiting van een pracht seizoen met de cubs en staff. Om 8.15 verzamelden we op de parkeerplaats en met de gouden bus van taxi Rooney gingen we richting de Efteling. In de Efteling aangekomen ging ieder zijn eigen weg om van alle attracties te genieten. Overal zo’n 30 tot 40 min wachtrij, wat gelukkig meeviel. En, we hadden gelukkig mooi weer, dus dat maakte de dag extra tof!

Na een paar uurtjes was het tijd voor ijs. Met z’n allen aten we een mega-ijshoorn waarna ieder weer zijn eigen weg ging. Aan het eind van de middag zagen we elkaar weer bij de Fata Morgana om vervolgens met z’n allen naar Pinokkio’s restaurant te lopen om te smullen van pizza of pasta. Na het eten nog eventjes de Efteling in en toen was het alweer tijd om terug naar de Hoek te gaan. In de bus waren er nog leuke souvenirs voor iedereen.

Het was een superleuke, gezellige afsluiting met een leuke club staff en een geweldig team Cubs.

Alle ouders, bedankt voor al het bakken dit seizoen. Met de opbrengst hebben we grote ijshoorns en souvenirs kunnen kopen voor alle kids.

Het busvervoer van Rooney bedankt voor het veilig heen en weer brengen.

Nu genieten van de zomervakantie en op naar volgend seizoen.