Rugby Experience

Bij Rugbyclub Hoek van Holland kan je terecht voor de ultieme Rugby Experience voor jouw bedrijf. Rugby lijkt een harde sport, maar wat centraal staat is samenwerking, communicatie en vertrouwen in elkaar. Rugby is een echte teamsport waarbij er voor iedereen een plekje is! Met respect voor elkaar, de tegenstander en de referee! Daarom is een clinic uitermate geschikt voor teambuilding!

Onze Rugby Experience kan worden uitgebreid met gastsprekers en een kennismaking met de traditionele ‘derde helft’ van het rugby. En om de dag compleet te maken, bieden we diverse cateringmogelijkheden, zoals een heerlijke BBQ.

Wil jij ook de Rugby Experience beleven of meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze sponsorcommissie via: sponsorcommissie@rugbyclubhoekvanholland.nl