RUGBYSPORTKAMP 2024

VAN 19 T/M 23 AUGUSTUS KAN JE DEELNEMEN AAN HET RUGBY ZOMERKAMP VOOR KIDS VAN 6 T/M 12 JAAR

Het leukste jeugdkamp in de regio! Sport, spel en plezier vanuit Rugby, maar ook andere sporten en activiteiten.

Deze week krijgen alle kinderen training van verschillende professionals binnen onze Rugbyclub. Met elke dag een stukje Rugby op de agenda, en daarnaast nog andere spelletjes, activiteiten en sporten. Denk aan surfen, tennis, voetbal, enz.

Op deze leeftijd is het belangrijk om kinderen zo breed mogelijk te ontwikkelen. Dit gaan we doen vanuit alle normen en waarden die Rugby en de Rugby cultuur met zich meebrengen. Denk aan teamwork, respect voor elkaar, doorzettingsvermogen, vallen en opstaan, enzovoort. Er komen diverse rugby gasttrainers een training verzorgen, maar we werken we ook samen met andere sporten om er een geweldige en diverse week van te maken.

Met als afsluiter op vrijdag een WK Rugby dag, waarin de kids onderling in teams het wereldkampioenschap zullen spelen. Alle ouders zijn natuurlijk van harte welkom om de kids aan te moedigen.

Het sportkamp zal plaatsvinden van 19 t/m 23 augustus. Iedere dag start om 09:30 uur en eindigt om 16:00 uur. Opvang is mogelijk vanaf 08:30 tot 17:00. Het definitieve programma zullen wij vanaf begin Augustus met jullie delen.

De kosten inclusief alle activiteiten bedraagt €115,- voor een week, inclusief 5 dagen een lekkere en gezonde lunch, ijsjes en fruit!

Inschrijven kan via onderstaand formulier. Voor meer informatie kunnen jullie contact met ons opnemen via zomerkamp@rugbyclubhoekvanholland.nl