SCHOLEN RUGBY CLINICS

Rugbyclub Hoek van Holland biedt scholen clinics aan voor zowel lagere als middelbare scholen en BSO’s.

Wij hebben ervoor gekozen om clinics aan te bieden in de vorm van Tag Rugby. Waarom? Het is heel veilig, er is vrijwel geen contact en eenvoudig te spelen voor jongens en meisjes en kan zowel binnen als buiten worden gespeeld. Deze vorm van rugby is een ontwijksport en geen contactsport en daarom ideaal voor scholen en BSO’s. De kinderen leren de sport kennen op een leuke en veilige manier en het is goed voor hun weerbaarheid.

Tag Rugby is een snel, leuk en sportief spel dat gespeeld kan worden met gemengde teams van jongens en meisjes vanaf 5 jaar. Deze clinics worden gegeven door ervaren rugbyspelers die hiervoor opgeleid zijn. Op het YouTube filmpje verderop deze pagina kan je kijken hoe Tag Rugby gespeeld wordt.

De clinics worden aangeboden op onze rugbyclub of op uw locatie tijdens of na schooltijd. Natuurlijk is een andere locatie ook bespreekbaar.

Bij interesse of voor meer informatie, over bijvoorbeeld groepsgrootte en prijzen, neemt u contact op met clinics@rugbyclubhoekvanholland.nl.

CLINICS

Altijd al willen weten hoe het is om op een rugbyveld te staan? Dan is een rugby clinic een leuk sportief uitje voor uw organisatie, familie, vrijgezellenparty of sportvereniging!

Onder begeleiding van ervaren rugbyspelers leer je op een leuke sportieve manier kennis maken met de mooie sport Rugby. Er wordt een programma samengesteld dat past bij de groep en dat garant staat voor veel plezier. Dit kan zowel op locatie als op ons veld plaats vinden.

Rugby lijkt een harde sport, maar wat juist centraal staat is de samenwerking, communicatie en vertrouwen in elkaar. Daarom is een clinic uitermate geschikt voor teambuilding! Rugby is een echte teamsport waarbij er voor iedereen een plekje is! Maar ook het respect voor elkaar, de tegenstander en de referee maakt deze sport zo mooi!

We kunnen de clinics uitbreiden met een hapje en een drankje.

Rugby Experience

U kunt ook kiezen voor een totale Rugby Experience. Een programma geheel in te vullen naar eigen wens waarbij rugby centraal staat. De rugby clinic mag dan natuurlijk niet ontbreken. We kunnen dit uitbreiden met een gastspreker(s) die alles komt vertellen over het rugby en de normen en waarden binnen de rugby sport en hoe deze ook van waarde kunnen zijn voor uw bedrijf. Je maakt ook kennis met de 3e helft die bij het rugby hoort. De dag kunnen we compleet maken met diverse catering mogelijkheden (bijvoorbeeld een BBQ of buffet).

Voor meer informatie over de Rugby Experience neem je contact op met onze sponsorcommissie (sponsorcommissie@rugbyclubhoekvanholland.nl).