GEZOCHT: VERZORGER/FYSIO STUDENT/SPORTMASSEUR (M/V)

Rugbyclub Hoek van Holland is voor het seizoen 2024-2025 op zoek naar versterking van het medische team. Ben jij iemand die alles wil halen uit je opleiding fysiotherapie/medische verzorger? En zou je graag willen werken op het hoogste rugby sport niveau van Nederland? Lees dan vooral verder!

Voor het komende seizoen is Rugbyclub Hoek van Holland op zoek naar een verzorger/fysio student/sportmasseur (m/v) voor begeleiding bij de wedstrijden op zaterdag/zondag. Als verzorg(st)er maak je deel uit van de medische staf en werk je nauw samen met een (sport)fysiotherapeut en de trainers.

Wat krijg jij ervoor terug?

• Begeleiding door een MSc Sportfysiotherapeute
  • Enorm veel ervaring in tapen
  • Gedisciplineerde sportomgeving
  • Fijne leerwegomgeving
  • En collegialiteit

Zoals je leest kom je in een team terecht, dus als je een keer niet zou kunnen in het weekend is er zeker de mogelijkheid dat iemand anders het van je overneemt. Wat altijd handig is om te weten: Rugbyclub Hoek van Holland is een erkend leerbedrijf.

Word je na het lezen ook enthousiast en wil je meer informatie mail dan naar tc@rugbyclubhoekvanholland.nl.