VRIJWILLIGERS GEZOCHT VOOR HET JVB-TOERNOOI

De zomer is voorbij en het najaar is begonnen. De kinderen mogen weer de wei in! Dat betekent rugby, plezier, cultuur en tradities. Om dit allemaal samen te brengen in één mooie dag, organiseren wij elk jaar het Jan van Burg-toernooi, vernoemd naar een van onze oprichters.

Het Jan van Burg-Toernooi is dit jaar op zaterdag 19 oktober. Het beloofd een extra feestelijke editie te worden want zoals jullie weten bestaan we dit jaar als club 50 jaar! Tijd voor een feestje dus.

Naast veel rugby voor alle Turven, Benjamins en Mini’s, krijgen alle spelers ook een stempelkaart waarmee verschillende Hollandse spelletjes gespeeld kunnen worden. Daarnaast zullen er diverse kraampjes zijn met eten, lekkernijen en diverse merchandise.

Vanaf 09:00 uur zijn alle teams welkom en van 09:30 uur tot 15:00 uur vinden de wedstrijden plaats.

VRIJWILLIGERS

We kunnen deze dag natuurlijk niet realiseren zonder onze vrijwilligers.

Sta je liever niet op het veld met een fluitje in je hand? We hebben ook mensen nodig voor de verschillende stands, merchandise, de bar en keuken en voor het opbouwen, afbreken en schoonmaken achteraf.