A MESSAGE FROM OUR YOUTH VOORZITTER

Voor de Nederlandse Google translate vertaling klik hier.

Dear all,

“The Hookers“ youth (at Rugbyclub Hoek van Holland) have been super busy over the last few weeks with the end of season festivities, camps, team building events and Beach tournaments. So much so, that we have been inundated with some wonderful tales of Rugby spirit, camaraderie and True Rugby passion. We see the trip reports as evidence of some really wonderful memories made and lifetime friendships built within the Mini’s (U12), Cubs (U14), Juniors (U16) and Colts (U18) youth teams.

Our Turvs (U8’s) have also recently enjoyed their first outdoor camp (held indoor due to the typical Dutch weather) and the Benjamins (U10) teams have an exciting bowling trip planned to tie off the fantastic year with some fun and exciting events aimed at developing and improving motor skills whilst working and communicating in a real team environment. These trips and events are not just fun and games but are essential in the development of the youth group teams, made only possible by the generous and unwavering support of the many generous club sponsors who support us year in year out.

In close working partnership with all our cluster partners DVS Hermes, Rugby club Sparta, and Rotterdamse Rugby Club, all the Youth categories have truly enjoyed a really exciting and successful season of Rugby.

Our sincere thanks go out to all the, hard working Volunteers, Team managers, Coaches, Trainers and parents who have all sacrificed so much time, energy and hard cash to make the season as enjoyable and successful as it has.

On behalf of the Youth Committee and I, we salute you all.

To the Non rugby’ers out there reading this, you are really missing out on the best sport ever and season 2024/25 will only be better than the last. With our new startup project at Rugbyclub Westland and our new professional training squad, there has never been a better time to come along an give the sport a try (excuse the pun). Proof sessions are available from the start of season 24/25 in August, and we guarantee you will enjoy the fun and games parents / players alike.

Again, our sincere thanks to all and we hope to see you all on the touchline next season.

Matt Truman
Jeugd Voorzitter

Beste allemaal,

De jeugd van “The Hookers” (bij Rugbyclub Hoek van Holland) is de afgelopen weken superdruk geweest met de eindejaarsfeesten, kampen, teambuilding evenementen en Beach toernooien. Zozeer zelfs dat we overspoeld zijn met prachtige verhalen over rugbyspirit, kameraadschap en echte rugbypassie. We zien de reisverslagen als bewijs van een aantal werkelijk prachtige herinneringen en levenslange vriendschappen die zijn opgebouwd binnen de jeugdteams van Mini’s (U12), Cubs (U14), Junioren (U16) en Colts (U18).

Onze Turven (U8’s) hebben onlangs ook genoten van hun eerste buitenkamp (binnengehouden vanwege het typisch Nederlandse weer) en de Benjamins (U10) teams hebben een spannende bowlingtrip gepland om het fantastische jaar af te sluiten met een aantal leuke en opwindende evenementen gericht op het ontwikkelen en verbeteren van motorische vaardigheden terwijl u werkt en communiceert in een echte teamomgeving. Deze reizen en evenementen zijn niet alleen maar leuk en leuk, maar zijn essentieel voor de ontwikkeling van de jeugdteams, en worden alleen mogelijk gemaakt door de genereuze en niet aflatende steun van de vele genereuze clubsponsors die ons jaar in, jaar uit steunen.

In nauwe samenwerking met al onze clusterpartners DVS Hermes, Rugbyclub Sparta en Rotterdamse Rugby Club hebben alle Jeugdcategorieën echt genoten van een heel spannend en succesvol rugbyseizoen.

Onze oprechte dank gaat uit naar alle hardwerkende vrijwilligers, teammanagers, coaches, trainers en ouders die allemaal zoveel tijd, energie en geld hebben opgeofferd om het seizoen zo leuk en succesvol mogelijk te maken.

Namens het Jeugdcomité en mijzelf groeten wij jullie allemaal.

Voor de niet-rugbyers die dit lezen: je mist echt de beste sport ooit en seizoen 2024/25 zal alleen maar beter zijn dan het vorige. Met ons nieuwe startup-project bij Rugbyclub Westland en ons nieuwe professionele trainingsteam is er nog nooit een beter moment geweest om langs te komen en de sport eens te proberen.

Er komen proeftrainingen vanaf het begin van seizoen 24/25 in augustus, en we garanderen dat zowel ouders als spelers zullen genieten van het plezier en de spelletjes.

Nogmaals onze oprechte dank aan iedereen en we hopen jullie allemaal volgend seizoen aan de zijlijn te zien.

Matt Truman
Jeugd Voorzitter