Opleiding Grensrechter

Zaterdag 12 september aanstaande is er een opleiding tot grensrechter bij ons op de club. We hebben als club meerdere grensrechters nodig om ons eerste team te kunnen ondersteunen in de Ereklasse. Het is daarnaast een mooie gelegenheid om de kennis van/over de laws of the game te vergroten. Deze opleiding zal verzorgt worden door de hoofdscheidsrechter van Rugby Nederland, Michael Assman. Om 09:00 is de inloop waarna om 09:30 de opleiding zal beginnen. Vanwege COVID 19 wordt eenieder gevraagd zijn eigen creatieve vlag mee te nemen. Het programma zal op het veld plaats vinden en zal uiterlijk 13:00 klaar zijn. Inschrijven kan via onderstaande link:

De kosten voor de cursus worden vergoed door de vereniging. Deze moet je wel bij inschrijving eerst zelf betalen. Is dit een probleem? Neem dan contact op met onze penningmeester: administratie@rugbyclubhoekvanholland.nl