Van de bestuurstafel

Beste leden en andere enthousiastelingen,

De 1e helft van de “competitie 2020-2021” is voorbij. Helaas niet zoals we hadden gehoopt maar we zijn ook blij om te zien dat iedereen, op een aangepaste manier, door heeft kunnen trainen.

Namens het bestuur dan ook onze complimenten naar alle trainers en vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt voor zowel de jeugd als de senioren om trainingen en activiteiten te organiseren!

Wij als bestuur gaan na deze week even 2 weken de lucht uit.

We hebben wel besloten dat indien jeugdteams willen door blijven trainen tijdens de kerst, dit mogelijk blijft. Dit is geheel aan de trainers en het team zelf.

Helaas zijn de vooruitzichten voor begin 2021 nog altijd niet heel rooskleurig. De trainingen zullen voor de jeugd waarschijnlijk weer hervat kunnen worden. Wanneer en hoe de competitie zich in 2021 gaat voordoen, is voor ons allemaal afwachten. Financieel gezien heeft dit ook een grote impact op de club. Iedereen kan blijven trainen, maar de kosten lopen hiermee ook door. Wij willen dan ook van jullie een beetje begrip vragen. De begroting die in 1e instantie in mei was opgesteld en vervolgens in november, is momenteel gewoon niet haalbaar.

Er is weinig tot geen budget voor extra activiteiten of materiaal. Indien een speler, trainer of andere enthousiasteling een leuk en goed idee heeft voor een inzamelactie, ben je van harte welkom dit met ons te delen! Zo hebben wij de 1e actie voor halverwege januari al gepland staan! Laten we ook in 2021 elkaar helpen en meedenken waar het kan.

Alvast bedankt voor jullie enthousiaste inzet en op naar een coronavrij 2021 met een mooie rugbycompetitie voor iedereen.

Hele fijne feestdagen gewenst en tot snel!

Met vriendelijke groet,

Ingrid, Ron, Pepijn, Stefan en Merel