Erwtensoep Actie

[smartslider3 slider=”4″]

Erwtensoep Actie bij Rugbyclub The Hookers

De bestelperiode voor de erwtensoep is ten einde. Binnenkort meer info over het ophalen van de snert.

2020 kunnen we gerust een snertjaar noemen en dat jaar moeten we dan ook maar snel vergeten. Niet alleen sportief maar ook financieel gezien was het een moeilijk jaar en daarom starten we het nieuwe jaar met een Erwtensoep Actie.

We gaan dus erwtensoep verkopen en het liefst zoveel mogelijk. Verse, overheerlijke erwtensoep, gemaakt door Keurslager Poleij uit ‘s-Gravenzande.

De snert is verpakt per liter en kost €6,– waarvan een groot deel naar de clubkas gaat.

Bestellen doe je via onderstaand formulier of bij 1 van de leden van Rugbyclub The Hookers. Bestellen is mogelijk vanaf 8 januari t/m 31 januari. De erwtensoep kan op zaterdag 20 februari (o.v.b.) opgehaald worden aan de Rondgang. Heb je besteld via 1 van de leden, dan wordt de snert bij je thuisbezorgd.