Erwtensoep toppers en Quizmasters

De erwtensoepactie waarmee we dit jaar zijn begonnen was een groot succes. Er zijn maar liefst 530 emmertjes erwtensoep verkocht. Leuk detail: er is 4000 cm worst gebruikt voor deze emmertjes!! Onze sponsor Keurslager Poleij heeft deze overheerlijke soep gemaakt.

Door het grote aantal verkochte emmertjes was het ophalen over 2 dagen verdeeld. Afgelopen zaterdag was de 1e ophaaldag en volgende week (zaterdag 20 februari) is de 2e ophaaldag.

Zaterdag was ook de prijsuitreiking voor de beste verkopers van de club. Een wisselbeker: de Snertbokaal en 3 bekers voor de top 3 (allemaal jeugdleden).

1. Cas Jansen 152 emmertjes verkocht
  2. Bryan Westein 32 emmertjes verkocht
  3. Mack van Reysen 28 emmertjes verkocht.

Cas mocht ook de wisselbeker mee naar huis nemen.

Als club zijn we enorm trost op alle (ver)kopers. Bedankt hiervoor.

De Niet in de Pubquiz

Vrijdagavond 12 februari was de 1e editie van de Niet in de Pubquiz. Met 30 “teams” mag ook dit zeker een succes genoemd worden.

Met vragen uit de rijke historie van de Hookers als:

Wat is de naam van het zeemonster dat door voorbijtrekkende zaagvissen werd verslagen? (Brontos) en

Al jarenlang spelen The Hookers een uitwisselingswedstrijd tegen Harwich om de zogenaamde Sealink Trofee (later de George Budd Trofee genoemd). Hoe zag die trofee er de laatste keer uit? (Kristallen Bonbonschaal)

Maar ook kennis vragen over (internationale) rugby ontbraken niet. Wie hier als winnaar uit de bus wilde komen moest dan ook van alle markten thuis zijn.

Winnaar van de Niet in de Pubquiz 1e Editie 2021: Kevin Lenssen.