Hookers 1 hervatten competitie

1e Team volgende maand weer de wei in

Zoals het er nu uit ziet kan er vanaf eind maart, begin april gestart worden met een aangepaste competitie voor de Ereklasse. Rugbyclub The Hookers en (op dit moment) 6 andere teams zijn met Rugby Nederland en NOC*NSF overeengekomen dat er toch nog een competitie gespeeld gaat worden.

Voordat er weer op het hoogste niveau gespeeld kan worden volgt er eerst een periode van 4 weken teamtraining. De spelers van het 1e team zullen regelmatig gecontroleerd worden op Covid-19 en de wedstrijden zullen vooralsnog zonder publiek gespeeld gaan worden.

Morgen (maandag) is er overleg met Rugby Nederland en zal er meer duidelijkheid komen over de te volgen protocollen, welke verenigingen er gaan deelnemen en hoe de competitie er uit zal gaan zien.

Interview Glenn Vertongen met de WOS