SPONSORLOOP ZTBM GROOT SUCCES

Zaterdag 27 maart was de sponsorloop voor de ZTBM, de jongste jeugd van de rugbyclub (onder de 12 jaar). De kinderen waren bij familie en vrienden op pad gegaan om sponsors te vinden. Je kon een vast bedrag sponsoren of een bedrag per rondje.

Iedereen ging enthousiast van start. Voor elke leeftijdsgroep was er een apart rondje uitgezet. Een geblesseerde mini werd zelfs in een rolstoel met behulp van ouders en trainers rondgereden. Dit alles voor een maximaal resultaat!

Het was een prachtig gezicht al die sportende kinderen, die voor de gelegenheid ook het nieuwe clubshirt aan mochten. Na 15 minuten was de tijd om. Iedereen heeft ontzettend zijn best gedaan. Er zijn zelfs zoveel rondjes gelopen, dat de organisatie nog steeds aan het rekenen is hoeveel geld er is opgehaald. In ieder geval een mooi bedrag waarmee er weer een leuk evenement voor deze groep jonge rugbyers georganiseerd kan worden!

ZAAGVISJES TURVEN MINI'S BENJAMINS