PILOT RUGBY MET PUBLIEK

Rugbyclub The Hookers is door de NOC*NSF en Rugby Nederland uitgekozen om mee te doen aan een pilot waarbij er, onder strikte voorwaarden, weer publiek aanwezig mag zijn bij een aantal daarvoor aangewezen wedstrijden.

Het gaat voor onze club voorlopig om de THUISWEDSTRIJD van 22 mei tegen The Bassets.

WIL JE HIER BIJ ZIJN? JE BENT VAN HARTE WELKOM! JE HEBT VOOR JE BEZOEK WEL EEN TESTBEWIJS NODIG. HOE JE DIT DOET, LEES JE HIERONDER IN 6 STAPPEN:

1. Reserveer bij ons een ticket

2. Maak een testafspraak

Plan een afspraak voor een coronatest bij één van de aangesloten testlocaties via www.testenvoortoegang.nl. Zorg ervoor dat je maximaal 40 uur voor je bezoek bent getest. Kinderen onder de 12 jaar mogen zonder testbewijs naar binnen. Zij hoeven dus niet getest te worden. Zij moeten wel een kaartje hebben voor het evenement.

3. Laat je testen

Zorg dat je op tijd bij de testlocatie bent. Neem je legitimatiebewijs en bevestiging van de testafspraak mee.

4. Testuitslag

Je ontvangt na het testen binnen een uur de uitslag van de testaanbieder. Alleen met een negatieve testuitslag via Testen voor Toegang kun je een testbewijs maken.

5. Maak een testbewijs

•Digitaal testbewijs
Download de CoronaCheck-app op je telefoon. Je vindt de app in de App Store of de Google Play Store. Bij de uitslag via de testaanbieder staat een ophaalcode. Gebruik deze ophaalcode in de CoronaCheck-app. De app maakt hier een QR-code van. Dit is jouw digitale testbewijs.
•Papieren testbewijs
Geen smartphone? Ga naar www.coronacheck.nl en klik op de knop “Maak papieren testbewijs”. Bij de uitslag via de testaanbieder staat een ophaalcode. Gebruik deze ophaalcode. De website zet de testuitslag om in een QR-code. Je kunt nu jouw testbewijs met QR-code printen.

6. Bezoek

Je neemt je testbewijs via de CoronaCheck-app of geprint op papier mee. Wij scannen bij de ingang de QR-code. Vergeet ook je legitimatiebewijs (en die van eventuele kinderen) niet. Je gegevens worden vergeleken met de gegevens in het testbewijs. Tot slot laat je ook je ticket/toegangskaartje zien.

Veel plezier!

LET OP!

Ieder ticket is persoonsgebonden en staat op naam van degene die het gebruikt. Als er meerdere tickets op dezelfde naam worden besteld zullen deze worden geannuleerd.

Op de wedstrijddag zelf moet er nog een Google Form worden ingevuld waarin je aangeeft dat je klachtenvrij bent. Deze ontvangt je per mail.

Houd je tijdens je bezoek aan de algemene coronaregels.

• houd altijd 1,5 meter afstand
  • een mondkapje is verplicht
  • volg de speciale looproutes
  • iedere toeschouwer neemt zijn eigen stoel mee (zitplaats is verplicht)
  • na de wedstrijd moet je direct het terrein verlaten

So…, stay tuned!!! Grab your chairs and come 2 watch The Hookers #feelingasachairman…!

Heb je klachten, zit je in quarantaine of had je contact met iemand met corona? Blijf dan thuis en laat je testen bij een testlocatie van de GGD via coronatest.nl of 0800-1202.