RUGBYCLUB THE HOOKERS & TEAM WESTLAND – BREAK OUT

Zaterdag 22 mei was een speciale middag. Toegang was weer mogelijk langs de lijn bij de wedstrijd Hookers 1 – Bassets 1. Die middag mogelijk nog meer toeschouwers aan de buitenkant van het hek maar toch was het weer goed om langs de lijn te kunnen zitten. Maar laten we maar snel terug keren naar het “normaal”.

Na afloop van de wedstrijd was er een foto moment, waarvan ik de reden uit zal leggen.

Op initiatief van onze sponsor PARA-PLUS, heeft HOOKERS 1, een goed doel gekozen waar het team zich ieder jaar voor in gaat zetten. Dit goede doel is zoals menigeen wel zal weten TEAM WESTLAND, een organisatie die zich in zet voor de strijd tegen kanker. Het TEAM WESTLAND logo is dan ook duidelijk te zien op het shirt van onze Hookers 1 spelers.

Foto: Ellen Grimbergen

Wat mogelijk nog niet bekend is, is het feit dat momenteel ieder competitie spelend lid van Heren, Dames en ook onze gehele Jeugd het logo van TEAM WESTLAND op het shirt draagt. Daarbij hopen wij ook eigenlijk dat dit initiatief genomen door HOOKXV nu breed gedragen gaat worden door onze gehele club!!! Terugkomend op het foto moment na afloop van Hookers 1 – Bassets 1. De oplettende kijker zal de witte band gezien hebben die alle spelers en begeleiders aan hun sterke linkerarm toonden. Deze witte band is het teken voor een actie die door het gehele Westland op zaterdag 19 juni plaats zal gaan vinden.

TEAM WESTLAND” – BREAK OUTIN BEWEGING VOOR KANKER

Wanneer je de QR-code scant wordt de actie en het initiatief in zijn geheel duidelijk.

De witte armbanden zijn beschikbaar via ondergetekende en Barry Disselkoen.

Dit initiatief is nog niet breed uit gedragen binnen onze club maar alle teams zullen binnenkort ge contact worden en hopelijk laten we zien dat we ook in deze (nog) beperkte tijden iets moois neer kunnen zetten met als grootte DOEL het financieel steunen van TEAM WESTLAND.

Dit BREAK OUT evenement is een initiatief van sporthal de WIELEPET welke anders de organisator is van de jaarlijkse Spinning Marathon.

Met ovale groet, Jan Zwart