NIEUWE GEZICHTEN IN TECHNISCHE STAF

Voor het seizoen 2020-2021 zijn er 2 nieuwe coaches toegevoegd aan de technische staf van Rugbyclub The Hookers: Gareth Davies en Shereza Pool.

Een korte introductie:

Gareth Davies is een fanatiek liefhebber van het spelletje en speelt al rugby sinds hij 6 jaar oud was. Hij was Hoofd Coach bij RC Delft en trainde daar zowel de junioren als senioren 1e XV. Hij speelde voor clubs als Plymouth Albion, Hertford & Sherborne en was aanvoerder van Plymouth University 1st XV.

Gareth heeft zijn Level 1 & 2 World Rugby bij de WRU afgerond en rondt in september zijn Level 3 af bij Rugby Nederland. Hij koos voor The Hookers als een volgende stap in zijn coaching carrière. Hij kijkt ernaar uit om zijn ervaring, van honderden wedstrijden als speler en duizenden wedstrijden als toeschouwer, te gebruiken en de club te helpen een hoge positie in de Ereklasse te behouden en te promoveren met het 2e team.

Favoriete quote: ‘Anybody can learn from their own mistakes, but it takes a complete fool not to learn from someone else’s” (Frasier Crane)

Shereza Pool heeft 23 jaar rugby gespeeld waarvan de laatste jaren bij dames 1 van RC Delft. Shereza: ik speel nu zelf geen rugby meer, maar deel wel graag mijn kennis en ervaringen met andere rugbyers. Zo heb ik in 2014-2015 training mogen geven aan het damesteam van The Hookers. Super gemotiveerde groep meiden die een mooie prestatie heeft neergezet.

Aankomend seizoen kom ik terug bij The Hookers om training te geven. Ik ben assistent-trainer van Heren 2, het doel zal zijn om te gaan promoveren en ik denk dat ik daarbij kan helpen door de micro’s & skills van elke speler te verbeteren. Ook zal ik assistent-trainer zijn bij de Colts. Daar is, naast de micro’s & skills, ook mijn taak om de jongens alvast kennis te laten maken met het gameplay van de senioren. Zodat de overgang naar de senioren makkelijker zal verlopen. Ik kan niet wachtten tot we aan de slag kunnen, dus tot snel!