Bezoekersinfo Hookers – Boitsfort & Rotterdam Cup (BBQ)

Rugbyclub The Hookers – Boitsfort RC

Zaterdag 28 augustus speelt een combinatie van Hookers 1 & 2 een oefenwedstrijd tegen het Belgische Boitsfort RC. Bezoekers moeten in het bezit zijn van een toegangsbewijs (Eventbrite) en een geldig coronatoegangsbewijs.

In en om ons clubhuis gelden de regels zoals die voor de horeca gelden. Een vaste zitplaats en de 1,5 meter zijn dus verplicht.

Rotterdam Cup 2021

Zaterdag 4 september is de jaarlijkse Rotterdam Cup tussen de Rotterdamse Studenten, Sparta, Rotterdamse Rugbyclub en The Hookers. Bezoekers moeten in het bezit zijn van een toegangsbewijs (Eventbrite) en een geldig coronatoegangsbewijs.

BBQ

Na afloop van het toernooi is er een gezellige BBQ. Opgeven voor de BBQ doe je door een toegangsbewijs inclusief BBQ te bestellen. Kosten voor de BBQ zijn €10,– en voor de betaling ontvang je een betaalverzoek (tikkie).

INFO: Coronatoegangsbewijs voor evenementen met CoronaCheck