OEFENWEDSTRIJD BOITSFORT GECANCELD

De oefenwedstrijd van zaterdag 28 augustus tegen het Belgische Boitsfort gaat helaas niet door. De Waalse ploeg heeft te maken met een aantal Corona besmettingen en heeft besloten niet af te reizen naar het pittoreske Hoek van Holland.

The Hookers zullen nu deelnemen aan het Octopus Tournament in Uden.

Rotterdam Cup 2021

Zaterdag 4 september is de jaarlijkse Rotterdam Cup tussen de Rotterdamse Studenten, Sparta, Rotterdamse Rugbyclub en The Hookers. Bezoekers moeten in het bezit zijn van een toegangsbewijs (Eventbrite) en een geldig coronatoegangsbewijs.

In en om ons clubhuis gelden de regels zoals die voor de horeca gelden. Een vaste zitplaats en de 1,5 meter zijn dus verplicht.

BBQ

Na afloop van het toernooi is er een gezellige BBQ. Opgeven voor de BBQ doe je door een toegangsbewijs inclusief BBQ te bestellen. Kosten voor de BBQ zijn €10,– en voor de betaling ontvang je een betaalverzoek (tikkie).