WOENSDAGAVOND 18 AUGUSTUS SCHOONMAAKDAG

De start van het rugbyseizoen nadert met rasse schreden. Daarom willen we met hulp van een aantal leden de komende weken aangrijpen om in en rond het clubhuis alles weer op te knappen en schoon te maken.

De eerste schoonmaakdag zit er inmiddels op. De opkomst was niet groot, maar de paar mensen die er waren hebben behoorlijk werk verzet. Er is daardoor wel wat werk blijven liggen en dit moet voor het begin van het seizoen nog gedaan worden.

Daarom willen we komende woensdagavond proberen om nog het een en ander aan te pakken. Vanaf 18.30 tot 21.00 uur willen we met zoveel mogelijk ouders en leden het volgende nog doen:

• Schoonmaken van de sponsorborden aan beide kanten.

Gedeelte is al gedaan, maar we kunnen niet overal met drukspuit komen dus moet gedeelte met emmer en sop gebeuren.

• Weghalen onkruid:
    • Langs pad richting kerkhof
    • Op terras bij clubhuis
    • Rondom clubhuis

Hier is ook al door paar vrijwilligers een begin gemaakt, maar is een hardnekkige klus. Dus daar zoeken we nog hulp. Ter info: Onkruid bestrijden in gemeente Rotterdam mag alleen mechanisch of branden. Dus geen gif.

Hiervoor hebben we behalve wat handjes ook schoonmaakspullen nodig, zoals emmers, borstels en ook een hogedrukspuit. Voor het onkruid wat schoffels en borstels (voor tussen de tegels).

Afhankelijk van de voorderingen bekijken we of er nog een vervolg moet komen.

JE HOEFT JE NIET OP TE GEVEN. KOM LANGS EN NEEM WAT HULPMIDDELEN MEE!

Voor koffie en thee wordt gezorgd.

Tot woensdag!

Piet Lenssen