ZATERDAG 7 AUGUSTUS SCHOONMAAKDAG

De start van het rugbyseizoen nadert met rasse schreden. Daarom willen we met hulp van een aantal leden de komende weken aangrijpen om in en rond het clubhuis alles weer op te knappen en schoon te maken.

Komende zaterdag van 9h00 tot 12h00 zullen we aanwezig zijn om met hulp van een aantal van jullie het een en ander te bewerkstelligen. Als je maar een gedeelte van de ochtend kunt mag dat ook uiteraard.

Wat te doen:

• Schoonmaken van de paalbeschermers
  • Schoonmaken van de sponsorborden aan beide kanten
  • Schoonmaken van de dug-outs
  • Schoonmaken bijgebouw (van buiten en binnen)
  • Weghalen onkruid:
    • Langs pad richting kerkhof
    • Op terras bij clubhuis
    • Rondom clubhuis

Hiervoor hebben wat handjes nodig met schoonmaakspullen, zoals emmers, borstels en ook een hogedrukspuit. Als iemand hogedrukspuit meeneemt gaarne effe appje naar mij, dan weet ik dat. Voor het onkruid wat schoffels en borstels (voor tussen de tegels).

Afhankelijk van het aantal handjes bekijken we of er nog een vervolg moet komen voor de week erna.

Het clubhuis heeft binnen ook nog grote beurt nodig. Wanneer dit gaat gebeuren bepalen we ook zaterdag.

JE HOEFT JE NIET OP TE GEVEN. KOM LANGS EN NEEM WAT HULPMIDDELEN MEE!

Voor koffie en thee wordt gezorgd.

Tot zaterdag!

Piet Lenssen