HOOKERS WINNEN ROTTERDAM CUP

Zaterdag werd er aan de Rondgang gestreden om de Rotterdam Cup. Het jaarlijks terugkerend toernooi tussen de Rotterdamse Studenten Rugbyclub, Rotterdamse Rugby Club, Sparta en The Hookers werd onder zomerse omstandigheden afgewerkt. De Hookers, aanwezig met een ruime selectie, wonnen alle 3 hun wedstrijden. Het was voor coach Glenn de laatste serieuze test om al zijn spelers aan het werk te zien voordat zaterdag 11 september a.s. de competitie in de Ereklasse weer van start gaat. URC is dan de tegenstander.

Uitslagen Rotterdam Cup

Seizoensopening 2021-2022

Programma:

13:00 uur: Presentatie kikkervis, ZTBM
15:00 uur: Hookers 1 – URC 1
16:30 uur: Presentatie CJC, Senioren
18:30 uur: Eten, Mexicaans buffet (€10)

Het is voor alle bezoekerstoeschouwers en spelers verplicht om zich te registreren. Toeschouwers (dus ook ouders van jeugdspelers) en senioren (Hookers I, II en dames) via Eventbrite en alle aanwezige jeugdspelers melden zich bij hun teammanager (Spond). Toeschouwers en spelers vanaf 13 jaar dienen tevens in het bezit te zijn van een geldig coronatoegangsbewijs.

In en rond het clubhuis gelden de coronaregels voor de horeca. Een vaste zitplaats is hier verplicht en houd 1,5 meter afstand!

Na de presentaties van de teams is er een heerlijk Mexicaans Buffet. Hiervoor moet je je wel opgeven. Dit kan tot en met woensdagavond 8 september via Eventbrite. Kies voor de optie: toegang inclusief buffet. Betaling voor het buffet gaat d.m.v. een betaalverzoek (tikkie).