Innen contributie seizoen 2021 – 2022

Beste leden, ouders/verzorgers van leden van Rugbyclub The Hookers,

Jaarlijks wordt eind september de contributie geïnd via een automatische incasso. Op de site van Rugbyclub The Hookers vindt u de contributiebedragen per categorie.

Gespreide betaling:
Het is mogelijk om de contributie in maximaal 3 termijnen te laten incasseren, t.w. per eind september, eind oktober en eind november. Wilt u hiervan gebruik maken, stuur dan vóór 20 september een mail naar penningmeester@rugbyclubhoekvanholland.nl, o.v.v. naam van het lid en in welk team hij/zij speelt.

Nog geen machtiging afgegeven?
Van enkele leden ontbreekt de machtiging voor automatische incasso. Zij krijgen per mail en als een mailadres ontbreekt, per post een factuur toegezonden. We zouden het op prijs stellen als deze leden een machtiging willen afgeven.

Studenten:
Studenten kunnen op vertoon van hun studentenpas een aangepaste contributie betalen. Dus als je al student bent, maak dan een scan van je pas en mail deze vóór 20 september naar penningmeester@rugbyclubhoekvanholland.nl

Met vriendelijke groeten,

Ingrid van der Ploeg-Troost