Turven op bezoek bij de Bassets

Wedstrijddag 1: op bezoek bij de Bassets in Sassenheim

De afgelopen weken is er al hard voor getraind en vandaag was het dan zo ver. De eerste competitiewedstrijden!

Cas, Matt en Morris waren de mannen die vandaag Rugbyclub The Hookers representeerden in Sassenheim, en hoe!

Samen met de mannen van WRC Ter Werve werden 3 wedstrijden afgewerkt en het leek alsof ze al tijden samenspeelden. Naar mate de wedstrijden vorderden raakte ze steeds meer bekend met elkaars spel en wisten ze zich steeds beter te positioneren in het spel. Je zag bij zowel aanval als verdediging de hand van de Trainster, wat is er de afgelopen weken dan ook hard getraind!

Cas: geroemd door menig langs de lijn om zijn spelinzicht en aanvallende souplesse!

Matt: die door de verdediging van de tegenstander sneed alsof die er niet stonden. Vaak eindigend met een try en daverend applaus!

Morris: de snelle man die vooral verdedigend een aantal cruciale ‘tackles’ verzorgde waar een mening ‘Wauw’ vanuit de tribunes te horen was!

Alle drie de potjes werden met respect voor tegenstander en leiding afgewerkt en eindigde altijd met een erehaag voor beide. De samenwerking met Ter Werve trainers en coach liep ook soepel en de supporters, Don (Matt), Desi (Cas) en Opa (Cas) waren erbij om fanatiek te supporteren voor alle Turven, maar net iets meer en harder voor onze kanjers!

Goed gedaan Matt, Cas en Morris. Dinsdag weer volle bak trainen en volgende week weer lekker spelen!

Mooi weekend!

Martijn