DIT WEEKEND AAN DE RONDGANG

UIT:
13:00 uur LSRG 1 – HOOKERS 2

BEZOEKERSINFO RUGBYCLUB THE HOOKERS

We hanteren bij de Hookers de regels volgens Protocol Verantwoord Sporten van het NOC*NSF.

Per 25 september vervalt de anderhalve meter afstandsregel. Publiek is welkom bij trainingen en wedstrijden. Alleen voor publiek bij professionele sportwedstrijden en topcompetities geldt dat een coronatoegangsbewijs (QR-code) verplicht is voor iedereen van 13 jaar en ouder.

Horeca en sport
Vanaf 25 september 2021 is het mogelijk toegang tot horeca te krijgen met een coronatoegangsbewijs. Voor de sport zijn er een aantal uitzonderingen hierin. Zo is het mogelijk om een deel van de sportkantine/horeca af te scheiden van de rest van de ruimte zodat de sportkantine gebruikt kan blijven worden ook zonder coronatoegangsbewijs. Belangrijk hierbij is dat er een duidelijk afgescheiden gedeelte voor de horeca zichtbaar moet zijn met bijv. een lint, tape of een plantenbak.

Wanneer er wel CTB (Coronatoegangsbewijs) nodig is:
• voor het zittend nuttigen van eten en drinken binnen in het afgescheiden gedeelte voor horeca

Wanneer er geen CTB (Coronatoegangsbewijs) nodig is:
• voor het gebruik van terrassen buiten en het afhalen van eten en drinken;
• het nuttigen van afgehaald eten en drinken buiten het afgescheiden horeca gedeelte

Zolang het weer het toe laat zullen we bij de Hookers het clubhuis niet gaan afscheiden in een gedeelte voor binnen zitten/nuttigen en een gedeelte voor uitgifte. Het clubhuis is alleen open voor afhalen van eten en drinken en hiervoor is geen coronatoegangsbewijs nodig. De toiletten zijn te bereiken via een aparte ingang.

DE BASISREGELS BLIJVEN BESTAAN DUS BIJ KLACHTEN BLIJF JE THUIS EN LAAT JE JE TESTEN!