RUGBYCLUB THE HOOKERS ZOEKT …

RIJDENDE KOFFIEKAR

Als de rugby gebruik gaat maken van het nieuwe kunstgrasveld zal tijdens de wedstrijden de koffie en eventuele andere versnaperingen, van het clubhuis naar de zijlijn van het nieuwe veld gebracht moeten worden, om daar verkocht te worden. Omdat dit best wel een stukje rijden is (via hoofdingang HVC’10) zijn wij op zoek naar een rijdende koffiekar met bovenblad en kastjes om spullen in en op te zetten.

Mocht iemand iets weten of een oplossing hebben? Wij staan altijd open voor suggesties.

VITRINEKAST

Er is bij het winkeltje veel behoefte aan een plek om hun merchandise uit te stallen die in hun winkel of webshop te koop zijn. Daarom zijn wij op zoek naar een vitrinekast die kan staan of eventueel ook hangen in de gang naast het winkeltje. Heeft u of weet u er één te vinden? Laat dit dan aan ons weten. Wij zullen dan kijken of dit eventueel in te passen is.

Over beide aanvragen kunt u reageren door een mail te sturen naar plenssen@ziggo.nl

U kunt ook overleggen of bellen in de avonduren met Piet Lenssen, tel 0651580603.

Bij voorbaat dank voor het meedenken.