DIT WEEKEND AAN DE RONDGANG

CORONA UPDATE | BEZOEKERSINFO

Vanaf zaterdag 6 november moet iedereen van 18 jaar en ouder die de binnenruimtes (o.a. kleedkamers, toilet, bestuurskamer, bar en buitenterras) van ons clubhuis betreedt beschikken over een coronatoegangsbewijs. Bij binnenkomst van ons clubhuis zal hier om worden gevraagd. Er is een uitzondering voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers. Zij hoeven geen CTB te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders, barvrijwilligers. Buiten is het coronatoegangsbewijs niet verplicht.

Zaterdag is de officiële opening van het multifunctionele veld door de voorzitters van HVC’10 en Rugbyclub The Hookers. De opening vind plaats rond 11.00 uur in het bijzijn van de nieuwe Rotterdamse wethouder Christine Eskes van Sport.

Aansluitend zal er een wedstrijdje gespeeld worden door een jeugdteam van HVC’10 tegen de turven van The Hookers waarbij er 1 helft wordt gevoetbald en de 2e helft de ronde bal wordt verruilt voor een ovaal exemplaar om een potje rugby te spelen.

ZATERDAG 6 NOVEMBER

THUIS: