DIT WEEKEND AAN DE RONDGANG

Komend weekend komen alle teams van The Hookers in actie. De meeste ploegen zullen daarvoor wel op pad moeten want slechts 2 ploegen spelen dit weekend thuis. Zaterdagochtend de mini’s en zondagmiddag de dames. Hookers 1 speelt zaterdag de inhaalwedstrijd tegen RC Eemland, die 1 plek onder de Hookers staan in DeGiro Ereklasse. Hookers 2 speelt zondag tegen SRC Thor die net als de Hookers nog geen wedstrijd hebben verloren maar afgelopen weekend wel 1 bonuspunt minder wisten te behalen.

UPDATE CORONA MAATREGELEN

Vanaf zaterdag 13 november 18:00 uur is er helaas geen publiek meer toegestaan bij wedstrijden en trainingen van amateur- en topsport. Deze maatregel geldt voorlopig tot zaterdag 4 december.

CORONATOEGANGSBEWIJS
Een coronatoegangsbewijs is nog steeds verplicht voor sporters vanaf 18 jaar die gebruik willen maken van faciliteiten binnen op sportlocaties, zoals kleedkamers en de sportkantine.
Personen die beroeps- of bedrijfsmatig werkzaamheden verrichten (bijv. barvrijwilligers, trainers) hoeven geen coronatoegangsbewijs te laten zien. Zodra zij geen taak meer vervullen, moeten zij wel de sportlocatie verlaten.

Bij het betreden van het terrein zal de controle van het coronatoegangsbewijs plaatsvinden.

ZATERDAG 13 NOVEMBER

THUIS: