DIT WEEKEND AAN DE RONDGANG

pexels-photo-4031867.jpeg
Photo by Edward Jenner on Pexels.com

CORONA MAATREGELEN

Vanaf zaterdag 13 november 18:00 uur is er helaas geen publiek meer toegestaan bij wedstrijden en trainingen van amateur- en topsport. Deze maatregel geldt voorlopig tot zaterdag 4 december.

CORONATOEGANGSBEWIJS
Een coronatoegangsbewijs is nog steeds verplicht voor sporters vanaf 18 jaar die gebruik willen maken van faciliteiten binnen op sportlocaties, zoals kleedkamers en de sportkantine. Personen die beroeps- of bedrijfsmatig werkzaamheden verrichten (bijv. barvrijwilligers, trainers) hoeven geen coronatoegangsbewijs te laten zien. Zodra zij geen taak meer vervullen, moeten zij wel de sportlocatie verlaten.

Bij het betreden van het terrein zal de controle van het coronatoegangsbewijs plaatsvinden.

Protocol Verantwoord Sporten en FAQ

Op de pagina van het NOC*NSF vind je het Protocol Verantwoord Sporten en de FAQ met antwoorden op de meest gestelde vragen: