WINST EN VERLIES VOOR DE MINI’S

Zaterdagochtend weer vroeg het wekkertje bij iedereen want het was Gameday!

Het weer leek regenachtig maar dat mag de pret niet drukken. Op 2 miezerbuitjes na bleef het toch grotendeels droog en een prima temperatuur om lekker te ballen.

Een leuke bijkomstigheid die dag was dat we gebruik konden maken van het hagelnieuwe kunstgrasveld. En wat een aanwinst voor de club 😍. Veld 1 lag heerlijk te rusten terwijl er toch lekker gebald kon worden op het nieuwe veld.

Een nadeel is wel dat iedereen schoon van het veld komt. Aan de hand daarvan kunnen we ze niet meer betrappen of ze ervoor gevochten hebben of niet 😉. Maar ervoor gevochten hebben ze!

Na een goede start tegen RRC kwam al snel de eerste try voor de Hookers. Die try gaf onze boys en girls blijkbaar het gevoel van overmoedigheid en werd roekeloosheid uiteindelijk bestraft met een fikse nederlaag tegen RRC.

Een stevig gesprek tijdens de rust met de girls en boys maakte hun stil maar wij hoopten dat de boodschap aangekomen was. Meer focus op de bal, meer pressure en de bal beschermen na veroveren.

2e wedstrijd tegen Voorburg was een leuke pot. Het ging gelijk op en een nipte winst voor ons Hookers. Veel druk zetten, samenspelen en de bal beschermen wierp zijn vruchten af.

Dat smaakte naar meer en de laatste wedstrijd tegen Hermes was een vette winst voor onze Hookers. Veel samenspel en flink gestreden. Supertrots konden we de zaterdag afsluiten. Op naar de volgende wedstrijden 💪🏻

Varbian