EINDELIJK WEER PUBLIEK!

Eindelijk, de Benji’s mochten na maanden weer thuisspelen met publiek!! Dat is toch wel het allerleukste, rugbyen met vaders, moeders, opa’s en oma’s langs de lijn! En langs de lijn op het mooie kunstgrasveld was het ook heerlijk, want we kregen een lekker zonnetje ☀️ Genieten!

We waren vandaag (mede door Corona) wel wat gehavend, vooral bij de trainers. We misten 3 sterspelers en 4 toptrainers helaas…

Maar de Benji’s hebben toch hard gewerkt vandaag en dat was ook nodig tegen de sterke tegenstanders: Wassenaar Warriors, Te Werve en Voorburg! Om de winst te pakken waren deze topteams net een maatje te groot, maar het waren wel échte wedstrijden!

Het publiek werd getrakteerd op aantrekkelijke wedstrijden. The Hookers maakten de ene na de andere try, zowel individueel in volle sprint als opgebouwd met het team. En naar mate de ochtend vorderde werden de tackles steeds beter en werd de bal gretiger uit de handen van de tegenstander getrokken. Af en toe een blessure of een pijntje, maar even op adem komen en weer door. Van ijzer en beton 💪🏻

Het was een mooie rugby zaterdagochtend!