MINI’S SPELEN HEERLIJKE WEDSTRIJDEN

Was er vrijdagavond nog een orkaanstorm, zaterdag scheen er een heerlijk zonnetje en was het tijd voor de mini’s om te ballen op de kunstgrasmat. Eerste pot tegen Voorburg 1 ging als een speer. Goeie scrums, lekker samenspel en mooie trys.

Na de eerste pot even een korte break, tot ineens de mannen van het 1e het veld op kwamen rennen. Je raad het al, een heel kort mini potje tegen deze mannen zat er al snel in. De mini’s deden hard hun best en hebben een aantal heren goed getackeld. Erg gaaf om te zien 

Op naar de volgende pot, tegen Voorburg 1, waarin ook lekker werd overgepased en de kids een heerlijke wedstrijd hebben gespeeld.

De 3e pot tegen Rotterdam ging ook lekker . De jongens en meiden hebben hard gewerkt. We zijn erg trots op ons mini team.

Na de wedstrijden was het tijd om even uit te rusten. Langs de lijn kijken bij de Cubs wedstrijd die net was begonnen, met een tosti en wat te drinken. Al met al een top ochtend. Op naar volgende week.

Varbian, Claudia en Jurgen