CUBS WATERWEG WARRIORS – WAZA

Waar het vorige week net niet lukte, lukte het vandaag prima. We hebben vandaag een jarige, dus even voor Evan gezongen (van harte gefeliciteerd) en wat zou een overwinning een leuk cadeau zijn. De mindset was prima in orde vandaag. Vanaf het begin werd er druk gezet op de tegenstander en al snel was de 1e try een feit. Na nog een paar tries van Hoekse kant kwam de tegenstander beter in zijn spel en werd het een wedstrijd die zich voornamelijk in het midden van het veld afspeelde. Goeie rucks, scrums en line outs. Mooie steels en potjes. Onze cubs waren AAN vandaag en goed ook. Er werd gewerkt en gezwoegd en ook steeds meer getackled. Al met al een goede eerste helft en er werd gewerkt als een team, klasse. Hoe zou de 2e helft gaan?

Nou prima, er werd door iedereen nog een schepje bovenop gedaan en de voorsprong werd steeds een beetje verder uitgebouwd. Er werd gestreden tot het einde, ze bleven ervoor knokken en volgens mij was ook iedereen positief tegen elkaar. Einduitslag 46-22. Een prima team resultaat. Boran is de man of the match. Gefeliciteerd allemaal.

Trotse coaches en ouders