OVERLIJDENSBERICHT MARIUS TROOST

Gisteren bereikte ons het trieste bericht dat Marius Troost, Vice-President van onze club, gistermiddag is overleden. Marius was al enige tijd ziek.

Marius Troost, COACH voor velen, een van de sterkhouders van onze clubcultuur en een boom van een kerel. Hij is tientallen jaren zeer actief betrokken geweest bij onze club. Maar ook breder in Hoek van Holland een echte bekende persoonlijkheid. Sterk als een beer, jaren actief als portier in de horeca heeft hij velen ‘op het rechte pad’ geholpen.

Binnen de club was Marius een van die mannen die er altijd voor je was, hij bewaarde zo’n beetje alle nieuwsberichten over de club en was een wandelende encyclopedie als het ging over onze clubhistorie. In het clubgebouw, wat toch rijk versierd is, wist Marius van zo ongeveer alle ‘items’ hoe die daar beland zijn. En bij veel van die leenacties is Marius betrokken geweest.

Altijd in voor een geintje, maar ook altijd bereid om te helpen, zeker als het ging over het vieren en behouden van onze clubcultuur. We gaan Marius enorm missen.

Komende week zal er meer bekend worden hoe we afscheid van hem gaan nemen en zijn leven gaan vieren als club.