NOVEMBER WORDT MOVEMBER

Movember (een porte-manteau van het Engelse woord ‘moustache’ (snor) en ‘november’) is een jaarlijks terugkerend evenement om aandacht te vragen voor prostaatkanker, teelbalkanker en de gezondheid van de man in het algemeen. Daarom laten mannen heel de maand November hun snor staan om aandacht en geld in te zamelen voor de gezondheid van mannen.

Tijdens de Movember maand wordt er geld ingezameld voor onderzoek en bestrijding. De Zuid Afrikaanse spelers van de club organiseren daarom op zaterdag 25 november een braai en een veiling. De opbrengst van deze avond gaat naar een organisatie die zich al jaren bezighoudt met het financieel ondersteunen van (regionale) instellingen en initiatieven die rechtstreeks of zijdelings verband houden met kanker, namelijk Team Westland!

En hoe mooi is het dat alle veiling items zijn geschonken door leden en sponsoren van de club en door de diverse winkeliers, sportscholen, broodjeszaak en restaurants uit Hoek van Holland.

We hopen dan ook op een grote opkomst en een mooie avond, waarbij we een mooi bedrag voor Movember kunnen ophalen!

De avond begint om 20:00 uur. De veiling start om 20:30 uur.