HOOKXV WINT DERBY IN GLOEDNIEUW TENUE

Rugbyclub Hoek van Holland draait op volle toeren. Zowel de jeugd als senioren teams presteren bovengemiddeld. Ook het bedrijfsleven heeft hier kennelijk notie van genomen en blijken zij steeds meer gecharmeerd van de normen en waarden die de rugbysport uitstraalt. Genoeg redenen om zich aan deze mooie sport en club te verbinden.

Het eerste team van de senioren mannen (ook wel HOOKXV genoemd) mocht afgelopen zaterdag aantreden in een gloednieuw wedstrijdtenue. Hierbij stond de derby tegen Ereklasse koploper de Rotterdamse Rugbyclub op het programma. Deze wedstrijd werd verrassend en zeker ook knap gewonnen door de Hoekse formatie. Coach Glenn Vertongen spreekt over de beste prestatie van het seizoen tot nu toe. “Nu focussen op de volgende match en deze trend voortzetten” zegt hij vol vertrouwen.

Via deze weg willen we onze dank uitspreken naar de bedrijven die zich gecommitteerd hebben aan de club en het team:

• Krommenhoek Metals
  • ⁠Beachclub Royal