Old Suckers

In 2007 zijn de “Old Suckers” opgericht. Een groep mannen van 35+ jaar die zich nog steeds betrokken voelen bij de club en de sport. De groep heeft een brede samenstelling. Zo zijn er mannen en ook steeds meer vrouwen met tientallen jaren rugbyervaring, maar ook vaders en moeders van kinderen die bij de jeugd spelen. Anderen komen er pas net achter hoe mooi deze sport is, en zouden dit zelf ook wel willen proberen.

Om Old Sucker te mogen zijn moet je tenminste 35 jaar zijn en lid van de club. Er is geen maximum leeftijd. Er zijn dan ook genoeg Old Suckers die vooral nog bij deze club zijn aangesloten voor de sociale binding met hun cluppie. Niet meer spelen betekent immers niet dat je geen Hooker kan zijn!

Inmiddels hebben de meeste Old Suckers de leeftijd bereikt dat zij niet meer actief spelen en trainen maar een aantal Old Suckers sluiten nog regelmatig aan bij wedstrijden tegen andere oud spelers. Deze wedstrijden kenmerken zich altijd door een sportieve pot rugby met daarna een hapje, een drankje en gezang.

Vragen over de Old Suckers?
Stuur een mail aan:
oldsuckers@rchvh.nl