Corona Update | Checklist

Beste leden, ouders en/of verzorgers,

De zomervakantie doet bijna de deur dicht en we hopen we dat jullie allemaal een goede vakantie hebben gehad en gezond zijn doorgekomen.

We gaan weer starten met alle veldtrainingen, iets waar wij in ieder geval enorm naar uitkijken want door het Corona virus hebben we ons veld lang niet gezien.

Momenteel is het Corona virus redelijk onder controle maar we zijn er nog niet en moeten nog steeds rekening houden met de maatregelen en adviezen die zijn opgelegd door de overheid.

We hebben voor de ouders, spelers en bezoekers maatregelen uiteen gezet en de komende dagen zullen we nog meer informatie delen met jullie.

Maar de basisregels zijn nog steeds als volgt

Wij blijven thuis als:

• je (lichte/milde) ziekteverschijnselen vertoont
  • je de afgelopen 24 uur een van de volgende (ook milde!) symptomen had: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts
  • iemand in jouw huishouden koorts (vanaf 38°C) en/of benauwdheidsklachten heeft
  • iemand in jouw huishouden positief getest is op het nieuwe Coronavirus (COVID-19)
  • jij het nieuwe coronavirus hebt gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) tot minimaal zeven dagen na de uitslag van de test

Als iedereen in jouw omgeving 24 uur geen klachten meer heeft gehad, dan mag je sporten en naar buiten.

Je kunt nog tot tien dagen na het laatste contact met een geïnfecteerd persoon ziek worden. Blijf dus thuis tot tien dagen na het laatste contact waarop deze persoon nog besmettelijk was (volg hierin het advies van de GGD).

Lees onderstaande checklists goed!

Documenten rondom wedstrijden en trainingen senioren volgen spoedig.

Als men op- en/of aanmerkingen cq aanvullingen heeft kunnen deze worden gemeld bij de Corona coördinator:  hjlukkien@rugbyclubhoekvanholland.nl

Let een beetje op elkaar en gebruik je gezond verstand. Van ijzer en beton!

Met ovale groet,
Het bestuur en HJ